تابلو سازی

تابلو سازی نامور سازنده انواع تابلو تبلیغاتی شامل لایت باکس، تابلو چلنیوم، تابلو حروف برجسته، تابلو فلکسی و .... میباشد.

تابلو سازی

تابلو سازی نامور سازنده انواع تابلو تبلیغاتی شامل لایت باکس، تابلو چلنیوم، تابلو حروف برجسته، تابلو فلکسی و .... میباشد.

تابلو سازی یکی از حرفه هایی است که از دیر باز مورد توجه قرار گرفته و با پیشرفت تکنولوژی گرچه از شکل سابق خود فاصله گرفته اما اهمیت خود را از دست نداده است. تابلوسازی نامور با بیش از 20 سال تجربه در صنعت تابلو سازی آماده ارائه خدمات به سراسر ایران میباشد.

  • ۰
  • ۰

اگر از اهمیت رنگ در تابلوسازی مطمئن نیستید، روزی را تصور کنید که تصمیم دارید تمامی تابلوهای تبلیغاتی تجارت  خود را به روز کنید. در هر صورت باید تابلو تبلیغاتی شما از هر نوعی که باشد دارای رنگی مناسب باشد که استاندارد برند تجارت شما را به خوبی ارائه دهد.

از آنجا که تابلو فروشگاه چهره تجارت شما است، اشتباهات بزرگ در تعیین رنگ، بر شناخت برند و آگاهی از محصول تأثیر منفی می گذارد. بنابراین ، چگونه می توانیم از ایجاد اشتباهات خودداری کنیم و اطمینان حاصل کنیم که چه رنگی مناسب تابلو مغازه و تابلوهای تبلیغاتی ماست؟

تابلوسازی

تاثیرات روانشناختی رنگ ها

اهمیت رنگ در تابلو سازی به دلیل داشتن تأثیر روانشناختی قدرتمند در رفتار و تصمیمات مشتری به عنوان امری مهم شناخته شده است. رنگ ها به شدت حواس بصری ما را به خود جلب می کنند. برخی از رنگ های خاص باعث تحریک مناطقی از مغز ما می شوند که باعث افزایش هیجان یا آرامش می شوند. طراحان تابلوسازی و بازاریابان از این مزیت استفاده می کنند و رنگ تابلوهای تبلیغاتی و کمپین های بازاریابی را مطابق با بازار هدف خود انتخاب می کنند تا بیشتر تاثیر را بر مخاطبان خود بگذارند.

هنگامی که یک مصرف کننده در حال خرید است، تمامی تجارت ها برای جلب توجه آن فرد در رقابت هستند.  بدیهی است که نقش های جذاب ، تابلوهای تبلیغاتی و نمایشگرها نقش مهمی در موفقیت شما دارند. اگر تابلو مغازه و تابلو تبلیغاتی شما در درجه اول برای جذب مشتری است، رنگ های روشن و پر جنب و جوش مانند قرمز و زرد را انتخاب کنید ، یا اگر می خواهید پیام خاصی ارسال کنید ، رنگ هایی را انتخاب کنید که مربوط به صنعت شما باشد.

تابلو تبلیغاتی

 

قرمز و نارنجی

قرمز و نارنجی رنگ های چشم نواز خلاق، جوان پسند، و پرشور هستند و سطح انرژی مشتریان را بالا می برد.  این رنگ ها با ایجاد احساس فوریت ، مشتریان را مجبور می کنند که فوراً خرید خود را انجام دهند.

صنایع شامل: مواد غذایی ، فناوری ، اتومبیل ، کشاورزی و خرده فروشی است.

آبی و سبز

این رنگ ها تأثیر احساسی بر مشتریان دارند. احساس آرامش ، قابلیت اطمینان و احساس وابستگی به مشتری القا می کنند.این ها رنگهای تجاری هستند که به آنها اعتماد دارید. علائم آبی و سبز ارتباط قابل اعتماد با مشتری ایجاد می کند و تخصص شما را در صنعت متمایز می کند.


صنایع شامل: محیط زیست ، داروسازی ، رسانه های اجتماعی و فناوری هستند.

رنگ بنفش

استفاده از بنفش در تابلوهای تبلیغاتی، خلاقیت ، خرد و تجمل را نشان می دهد. مشتریان به دلیل اینکه احساس می کنند محصول کمیاب است و دستیابی به آن سخت است ، به علائم بنفش گرایش پیدا می کنند.

صنایع عبارتند از: موتورهای جستجو ، خرده فروشی ، فناوری و دارایی.


 


درک اهمیت رنگ در تابلوسازی مشخصه اصلی یک تابلوسازی حرفه ای است که نه تنها در مکانیک ساخت حروف و نصب اجزای تابلو تخصص دارد بلکه به هنر استفاده از رنگی ها که جزئی جدایی ناپذیر از تصاویر برند است ، نیز تخصص دارد. تابلوسازی نامور یکی از حرفه ای ترین ها در این زمینه است. برای اطلاعات بیشتر با استفاده از شماره های موجود در سایت اقدام فرمایید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی